چهارشنبه، بهمن ۲۵، ۱۳۸۵

مجله خبري

نميدونم كتاب آلوچه خانوم رو خونديد همون كه آقاي همخونه به دليل اينكه از ارشاد مجوز چاپ نگرفته همش رو گذاشته تو وبلاگش ولي اگه اينكار رو نكرديد حتما بخونيد اينقدر كتاب صادقانه و ساده نوشته شده كه آدم لذت ميبره من كه هم باهاش خنديدم و هم گريه كردم
اينروزها يه جايي به اسم Commo رو از وبلاگ ژرفا تو ايتاليا كشف كردم كه عكساش بينظيره اگه آقاي الف به قولش عمل كرد و من رو برد ايتاليا يه سر هم اونجا ميرم حتماراستي خبر دارين يه دختر 16 ساله تو خونشون با يه سري وسايلي كه از بازار خريده انرژي هسته اي كشف كرده ميگين نه از آقاي رييس جمهور بپرسيد واين هم اخبار هنري فرهنگي سياسي امروز روز خوش

۳ نظر:

آقاي الف گفت...

كتاب آلوچه خانم رو خوندم و خيلي از شيوايي، گيرايي و سادگي و صداقت قلم نويسنده اون لذت بردم. دوستان اگه فرصت داشتن حتماً بخوننش. حيف واقعاً استعدادهاي خوب اين مرز و بوم به خاطر اعمال سليقه و تحميل نظر برخي اينطوري خونه نشين بشن و گمنام بمونن. براي نويسنده اش آرزوي موفقيت بيشتر دارم. در مورد كومو گرچه خيلي خوشم نيومد اما ديشب قرار شد با آقاي ميم اينا تابستون سال بعد يه سر بريم اونجا ببينيم دنيا دسته كيه. البته شما فعلاً اين موضوع رو خيلي جدي نگيريد. از مورد صحبتهاي آقاي رييس جمهور هم خيلي لذت بردم. اما بيش از اون از شنونده هاي حاضر در جلسه كه مخاطب اين صحبت ها بودند بايد لذت برد. اين حرفها حداقل اين روزها گوش شنوا زياد داره

خاتونك گفت...

مرسی شین جان از معرفی کتاب. خیلی جالب بود

فرجام گفت...

کتاب جالبی بود! مرسی که معرفی کردید. فقط نویسنده اش یه کم در پیت بود... مرسی از لطفتون. صفحه تون رو که باز کردم یه لحظه موندم. گفتم من اینا رو کی نوشتم؟ خلاصه که قابل صفحه تونم خیلی قشنگه. باز هم ممنون و شاد باشید