دوشنبه، بهمن ۰۲، ۱۳۸۵

تولد خانم شين

ديروز (1 بهمن) سالروز تولد خانم شين بود. اين نوشته هم يه بهانه است براي تبريك سالروز تولدش. خانم شين علاوه بر اينكه همسر منه، بهترين دوست من هم هست و راستش رو بخواهيد با معرفت ترين و صادقترينشون. خانم شين همه چيزه منه. روز تولدش هم خوشحال بودم هم غمگين. خوشحال از اينكه در كنار هم هستيم و اندوهگين از اينكه يك ساله ديگه گذشت و من هنوز نتونستم كار درخوري براش انجام بدم. خانم شين سنگ صبور و تكيه گاه لحظه هاي افتادن من تو اين چند سال گذشته بوده. تولدت مبارك عزيزكم

۵ نظر:

خانم شين گفت...

مرسي عزيزم تو هم بهترين دوست مني
رسيدن به 30 سالگي اين روزها برام خيلي احساس خوشايندي نيست اما خوشحالم كه تو بعنوان بزرگترين دستاورد زندگيم كنار من هستي

ناشناس گفت...

خانوم شين جان عزيز تولدت خيلي خيلي مباركه.اميدوارم ساليان سال در كنار آقاي الف و سينا كوچولو زندگي شاد و سالمي رو داشته باشين و به همه آرزوهاي قشنگت برسي

ناشناس گفت...

تولدت مبارک
جریان سینا کوچولو چیه دیگه؟؟؟؟
امیدوارم به همه آرزوهات خصوصا رفتن به سن سیرو خیلی زود برسی.

ناشناس گفت...

سلام.ظاهرا من شما رو با يه خانوم شين ديگه اشتباه گرفتم.ببخشيد.
ولي به نظرم مهم نيست.مهم اينه كه من با شما آشنا شدم.تولدت هم مبارك خانوم شيني كه اون يكي خانوم شين نيستي!
از آشناييت خوشحالم.

خاتونك گفت...

تولدت مبارک شین جون! امیدوارم سالها شاد و خرم زندگی کنی