شنبه، دی ۳۰، ۱۳۸۵

يك جمعه خوب

ديروز مثل آدمهاي سحر خيز ساعت 8 از خواب بلند شديم وصبحانه خورديم و زديم بيرون يه كار كوچيك داشتيم انجام داديم و رفتيم يه جاي خوب كه نمي دونم تا حالا رفتيد يا نه. من يه چند سالي بود كه نرفته بودم و فكر ميكردم شايد تعطيل شده باشه ولي خوشبختانه باز بود. نميدونم جمعه ها گذرتون طرف چهار راه استانبول افتاده يا نه ولي اگه نيافتاده و احتمالا دوست دار چيزهاي قديمي هستيد يه جمعه بازار تو پاركينگ طبقاتي پروانه برگزار ميشه كه ميتونيد بهش سر بزنيد پر از چيزهاي قديمي و عجيب غريب خيلي هم شلوغ ميشه من كه خيلي دوستش دارم. همه چيز توش پيدا ميشه از ميزها ي قديمي آنتيك گرون گرفته تا قفل در خونه چي چي الدوله ، خنده دار اينه كه خيلي از مغازه دارهاي بالا شهري هم اون وسطا در حال خريد كردن هستند اگه حوصله گشتن داشته باشيد ميتونيد چيزهاي خيلي قشنگ و ارزون پيدا كنيد مخصوصا اونايي كه دنبال خريدن سوغاتي براي اونور آبي ها هستند
منم ديروز يه سري گردنبند گوشواره هاي خوشگل خريدم آقاي الف هم از اين دايره هاي يونگ خريد كه خيلي با مزه هستند. اگه دست من باشه بدم نمياد هر هفته يه سري بزنم.

۲ نظر:

آقاي الف گفت...

آخ كه اين جمعه بازاره واقعاً جاي جالبيه. از اجناس آنتيك چند صد هزار توماني تا چيزهاي بدرد نخوري كه مفت گرونند توش پيدا مي شه. جالبه ما كتاب جادوگري مال بيش از 200 سال پيش رو هم اونجا پيدا كرديم كه البته جزو قسمت هاي اخ و جيزش بود. خلاصه دنباله هر چي كه هستيد يكسر به اين جمعه بازار بزنيد.

ناشناس گفت...

من طبق معمول پایه هستم. کی بریم؟ جمعه همین هفته یا هفته بعد؟؟