سه‌شنبه، دی ۲۶، ۱۳۸۵

ايتاليا و شلغم

يكي از علايق مشترك من و خانم شين ديدن ايتالياست. با اين تفاوت كه من دنبال ديدن فلورانس و رم به خاطر آثار هنري و معماريشم اما خانم شين دنبال ديدن ميلان به ويژه استاديوم سن سيرو (جوزپه مياتسا) و البته بازيكنان تيمه آ ث ميلانه. من هم كه رگ غيرتم از گوشام ميزنه بيرون چند هزار باري قسم خوردم كه ايتاليا بي ايتاليا مگه اينكه از رو جسد من رد بشن. تا اينكه ديشب در حالي كه با آقاي ر مشغول خوردن شلغم توام با اخ و پيف خانم شين بوديم صحبت از مسافرت و البته به دنبال اون ذكر علاقمندي به سفر به ايتاليا و ديدن جاذبه هاي توريستي به ويژه جاذبه هاي انساني اونجا شد. يكدفعه خير سرم يه شيطنتي به سرم زد و به خانم شين گفتم اگه فقط چهار تيكه كوچك از شلغمي كه داشتيم مي خورديم بخوره به چي و چي قسم كه يكسر مي ريم ايتاليا. از قبل مي دونستم كه خانم شين سرش بره ترب و شلغم نمي خوره. راستش خوشحال بودم كه بالاخره تونستم به نحو اولا و بي هيچ برخوردي قال اين ايتاليا رفتن و ايتاليايي ديدن رو از ريشه بكنم. اما.... چشمتون روز بد نبينه. خانم شين عزيز ما شلغم ها رو دو تا دوتا مي خورد. نشون به اون نشون كه آقاي ر شاخ از چهار شاخش زده بود بيرون. من هم كه براي اولين بار تو زندگيم دلم مي خواست اين شلغمه بپره تو گلوي خانم شين يا حداقل حالشو بد كنه تا نتونه چهار تيكه اي رو كه با هم توافق كرديم رو بخوره. حتي موقعي كه آخرين تيكه از شلغم رو مي خورد خواستم دبه كنم بگم كه نه اين آخريش نيست سوميشه، كه براي اولين بار خانم شين به جان مادرش قسم خورد كه نه اين آخريشه. خلاصه اينكه چهار تيكه شلغم رو خورد و حتي به صراحت اشاره كرد كه حتي حاضر بوده كارهاي شاق تري هم انجام بده اينكه چيزي نيست. خلاصه حالا من موندم و و قولي كه دادم. خدا كنه يكجوري بشه، سيلي، زلزله اي، آتشفشاني چيزي بلكه اين ايتاليا از صحنه گيتي حذف بشه اينجوري حداقل من يكي يه نفس راحتي مي كشم

۶ نظر:

خانم شين گفت...

اي روزگار ميبيني! به خاطر اينكه منو نبره ايتاليا حاضره شلغم بپره تو گلو!!!!!!

ناشناس گفت...

شین جون برو خودتو درست و حسابی بیمه ی مادر زن کن که خدا می دونه نفس پلید کیوون چه بلاهایی قراره سرت بیاره.
من در همین جا حمایت خودم را از خانم شین ، کمپلت اعلام می نمایم و سعی در خنثی کردن دسیسه های اجانب دارم!

ناشناس گفت...

آقای الف عزیز رگ غیرت من و تو مثل هم میمونه. خیلی خوشم اومد از سلیقتون. راستش من هم علاقه زیادی به دیدن اتالیا دارم. فلورانس، رم ، میلان به ویژه استادیوم سن سیرو، ونیز و ... راستی شما دو تا چرا ونیز رو دوست ندارید؟
در هر صورت علاقه مندی خودم به مسافرت به ایتالیا رو رسما اعلام میکنم و اگه دوست داشته باشید یه برنامه میذاریم با همدیگه میریم.

آقاي الف گفت...

به هر حال آدم دوست و دوشمن رو همين جاهاست كه مي شناسه. در ضمن ما ونيز رو هم دوست داريم اما چون بحث ناموسي شده بود ديگه مهلت بهش نرسيد.

خاتونك گفت...

دوست جون بهتره زودتر آقای الف رو وادار کنی تا یه کلک جدید سر هم نکرده به قولش عمل کنه
از این آقایون هرچی بگی برمیاد !!!
امضا: خاتونک دو بهم زن

Unknown گفت...

هر چه میکشیم از بحث ناموسی و غیرت و این جور حرفهاست. حیف نیست به خاطر این بحثهای الکی مهلت به ونیز نرسه؟؟؟؟ غیرت و میرت رو ولش، ونیز رو بچسب :D