دوشنبه، شهریور ۱۳، ۱۳۸۵

دلزدگي

نميدونم اينروزها چرا اينقدر خسته و دلزده ام البته شايد اين سرماخوردگي هم مزيد علت شده باشه ولي ديشب شب خوبي بود چون پستهاي آقاي الف اثر گذار بود و آقاي ميم و خانم الف عزيز اومدن خونمون و خوش گذشت. دليل اصلي اين دلزدگي كارمه ، كاري كه اصلا دوستش ندارم سال گذشته كارم رو عوض كردم تو محل كار قبلي موقعيت خيلي خوبي داشتم و شايد خيلي زود خيلي بهتر هم ميشد از لحاظ علمي هم خوب بود چون تجربه عملي كار تو پروژه هاي خيلي بزرگ وجود داشت اما از كار كردن تو محيط نظامي خسته شده بودم و از طرف ديگه كارم شده بود از اين جلسه تو اون جلسه رفتن و ميترسيدم كه از كار عملي دور بشم از طرفي طرز اجراي قوانين كار از لحاظ پرداخت حقوق هم طوري بود كه همش احساس ميكردم دارم استثمار ميشم بنابراين كارم رو عوض كردم مي دونستم تو محيط كار جديد به هرحال به عنوان يه فرد تازه وارد موقعيت محل قبلي رو ندارم ولي با توجه به اطلاعات غلطي كه اول كار از جاي جديد بهم دادند فكر كردم از لحاظ سطح علمي بالاست ولي وقتي عملا وارد شدم هيچ كدوم از اون خبر ها نبود و از طرف ديگه به خاطر موقعيت قبلي تحمل حرفهاي بي منطق مدير جديد رو ندارم. خلاصه كه خسته ام از كارهاي بيهوده اي كه در طول روز بايد انجام بدم و بايد دستورات كسي رو انجام بدم كه اصلا قبولش ندارم تنها حسن جاي جديد پرداختهاي منظم و مرتب و كاملا مبتني بر قانونه كه جاي هيچ حرفي رو نميذاره موندم چيكار كنم احساس ميكنم به يك استراحت طولاني احتياج دارم و بعد تصميم بگيرم چه بايد بكنم ميدونم هر جا مشكلات خودش رو داره اما نميتونم تشخيص بدم چي به چي ترجيح داره؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

۳ نظر:

آقاي الف گفت...

اين چند سال من هم تجربه هاي مشابهي داشتم. اما در نهايت به اين نتيجه رسيدم كه تغيير دادن مستمر محيط كار راه حل مشكلات من نيست. شايد اگر تلاش كنيم و خودمون رو رشد بديم تا به يك محيط مستقل و مطلوب كه مال خودمون باشه و طبق الگوهاي ما اداره بشه برسيم بهتره

ناشناس گفت...

سلام
راستش مهمونی اون شب خیلی خوش گذشت دستتون درد نکنه. از طرف خودم و خانم الف ازتون تشکر میکنم. در مورد تغییر محل کار باید بگم برای کسایی که مثل شما از لحاظ معلومات بالا هستند به طور معمول مقرون به صرفه هست اما همونطور که آقای الف گفت راه حل مشکل نیست. راه حل آقای الف اگرچه راه حل خوبیه ولی به نظر من نمیتونه به تنهایی راه حل مناسبی باشه.

ناشناس گفت...

دوست عزیز
همه ما گاهی از محیط کارمون خسته میشیم. بهتره قبل از هر تصمیمی یه استراحتی بکنی و یه مسافرتی برید بعد در آرامش تصمیم بگیری. موفق باشید