یکشنبه، اردیبهشت ۳۱، ۱۳۸۵

جام جهاني

درست 20 روز ديگه تا جام جهاني باقي مونده ويك ماه تمام همه حسابي سرگرمند بعدش هم كه بازيهاي آسيايي قطر شروع مي شه و خدارو شكر براي 2.3 ماه آينده من نگران سر رفتن حوصله ام نيستم همه اينها رو گفتم كه بگم امروز آهنگي رو كه عصار با آهنگسازي شهداد روحاني براي جام جهاني خونده رو شنيدم و خيلي هم خوشم اومد گرچه چند نفري هم اينجا (محل كارم) خيلي راضي نبودن ولي به نظرم اگه تصوير با اين آهنگ ميكس بشه خيلي عاليه و اميدوارم اين آهنگ به اعضاي تيم ملي هم روحيه مضاعف بده و با نتايج خوب برگردند. راستي يه چيزي كه اين روزها شنيدم و خيلي عزابم ميده اينه كه شنيدم بعضي از هموطنهاي آذري زبان به اينكه به تيم ملي لقب ستارگان پارسي دادن به شدت اعتراض كردن اين موضوع آدم رو به شدت غمگين ميكنه مگه غير از اينه كه همه ما ايراني هستيم آيا صحبت كردن به زباني غير از فارسي، نژاد و قوميت ما رو زير سوال مي بره به نظرم يه چيزي فراموش شده و اون اينه كه يك ايراني اگر به زبان آذري يا لري يا عربي يا كردي و يا هر زبان ديگه اي صحبت ميكنه به معناي اين نيست كه از ايراني و پارسي بودن خارج شده كاش يه روزي همه اين افكار توي ذهن هممون از بين بره و هر روز به هر بهانه اي نخواهيم اين مملكت را به هزار تكه تقسيمش كنيم

پي نوشت :از اينجا ميتونيد سه تا آهنگي كه خواننده هاي داخل ايران براي تيم ملي خوندند رو برداريد(عصار-تاجيك-آريان)

۵ نظر:

ناشناس گفت...

من تبريزي هستم. هميشه هم بر سر موضوع خودمختاري آذربايجان يا تفكيك آذربايجان از ايران با برخي از دوستانم مشكل داشتم. من يك ايراني آذري هستم و به اين موضوع افتخار مي كنم. تا روزي هم كه زنده هستم براي سربلندي هر دوي اينها تلاش مي كنم. اما اگر روزي آذربايجان از ايران جدا شد من حتماً تو ايران زندگي مي كنم و همه تلاشم رو به كار مي برم تا دوباره آذربايجان به خاك ايران ملحق بشه.
چو ايران نباشد تن من مباد

ناشناس گفت...

آهنگي كه براي جام جهاني آقاي شهداد روحاني ساخته اند و آقاي عصار خوانده اند بسيار پر مايه و زيباست. ازشنيدن آن احساس غروري سراسر وجودم را فرا گرفت. عالي بود.
ايران من، ايران من، جانم فدايت

خاتونك گفت...

این روزها حرف تجزیه ایران زیاده و متاسفانه مسئولین هم با سهل انگاری بهانه دست هموطنهای تجزیه طلب میدن. میشد نامی که حساسیت کمتری برانگیزه انتخاب بشه.ماجرای کاریکاتور روزنامه ایران رو شنیدی؟ اون واقعاً تاسف برانگیزه. کسی که همچین بی احترامی ای به هموطنان ترک کرده باید رسماً تو تلویزیون عذر خواهی کنه. آهنگه هم که محشره.

ناشناس گفت...

مبارک باشه خانوم
خيلی خوبه فقط اگه قسمت بچه های شرکتشو بيشتر کنی بهترم ميشه ;)
موفق باشی

ناشناس گفت...

دو تا سوال همیشه ذهن من و مشغول میکنه
یکی اینکه این مسابقات جام جهانی چرا همیشه به امتحانات اینا برخورد میکنه؟
دومی هم این که گاو حسن که نه شیر داره نه پستون چه طوری شیرش و بردن هندستون ؟