دوشنبه، دی ۰۴، ۱۳۸۵

بازي يلدا

من چيزهاي پنهان زيادي ندارم اما بعضي ويژگي هاي خاص دارم كه افراد كمتري از اون مطلع هستند مثلاً اينكه (1) من تو جمع ها و ضرب هاي يك رقمي به بالا وحشتناكم. يعني اگه ماشين حساب نباشه خيلي نمي شه رو من حساب كرد. (2) آرزو دارم يك روز جايزه نوبل يا تورينگ بگيرم. اين تنها چيزيه كه در موردش رويا پردازي مي كنم. (3) از اعراب متنفرم. حاضر نيستم حتي باهاشون زير يك آسمون زندگي كنم. (4) به ماوراالطبيعه به شدت معتقد و علاقمندم. (5) براي 6 نفرم مي ميرم و عاشق يكي از اين شش نفرم

۳ نظر:

ناشناس گفت...

خانم شین و آقای الف نازنین، یک دنیا برای هر دوی شما و عزیزان‌ شما آرزوهای خوب دارم. امیدوارم که در کنار هم‌دیگه روز به روز خوش‌بخت‌تر باشید و موفق‌تر.

با مهر فراوان.

خاتونك گفت...

آآآآآآآی خدا من کامنت گذاشته بودم چرا نیست؟ الان هم هر چی می نویسم پابلیش نمیشــــــــــــــــــه

خاتونك گفت...

بلاخره پابلیش شد!!! آخیش