پنجشنبه، آذر ۳۰، ۱۳۸۵

يلدا

امشب يكي از اون شبهاي سال كه من خيلي دوستش دارم گرچه هميشه زودتر از بقيه شبها خوابم ميگيره اما اول همه اون چيزايي كه بايد بخورم رو مي خورم و بعد مي خوابم فال حافظ هم كه جز جدايي ناپذيرشه .لذت ميبرم از سنتهاي قديميمون پر از روزهاي خاص براي جشن گرفتن .چه ملت شادي بوديم الان چي شديم بگذريم
شب يلدا امسال يه فرق داره با بقيه شبهاي يلدا اونم اينكه همه ميان خونه ما، خيلي خوشحالم كه توي شبهاي به اين خوبي كه پر از خاطرات خوب هم هست خونه ما هم سهيمه، آخه موقع سال تحويل هم همه خونه ما جمع بودند و كلي بهمون خوش گذشت اميدوارم همگي شب يلداي خوبي داشته باشيد
پي نوشت 1 : يك پيغام اس ام اسي مرتبط
تو با ادبترين،نجيب ترين ، باهوشترين، زيباترين و خوش اخلاقترين انساني هستي كه تا به حال ديدم
اينم هندونه شب يلدات
پي نوشت 2:
اينم فال حافظ
سحرم دولت بيدار به بالين آمد گفت برخيز كه آن خسرو شيرين آمد
قدمي دركش و سرخوش به تماشا بخرام تاببيني كه نگارت به چه آيين آمد
....

۷ نظر:

خانم شين گفت...

باهات موافقم. سنت هاي ديرين ما ايرانيان سرشار از بهانه هاي زيبا براي دور هم بودن و با هم بودن و براي هم بودنه. من هم خوشحالم كه امشب همه دور هم جمعيم. جاي همه دوستان خالي. اميدوارم هر روز و هر شب خصوصاً يلدا براي همه مملو از خوشي باشه

ناشناس گفت...

اول اينكه ايشالا شب خوبي داشته باشين.
دوم اينكه خانم شين هم پسن كردن هم كامنت دادن؟! بنده كه متوجه نشدم كه اگر كسي پرسيد جوابشو بدم
سوم اينكه سنتهاي قديمي واقعا خيلي پرمعني هستن. بهتر بود سنت شكني نميكردين و ميرفتين منزل يكي از بزرگترا
البته شايد حواس بزرگتراتون به آقا سينا بوده كه نخواستن شب اذيت نشه بچه. اونوخ شمام به خودتون گرفتينو فكر كردين كه واس خاطر شما ميان اونجا
چهارم اينكه دسته لحن من يكم تنده ولي من دشمن شما كه نيست كه
پنجم اينكه يكم جنبه داشته باشين و انتقادپذير باشين.
ششم اينكه همه كه نميان ازتون تعريف كنن. يه من هم پيدا ميشه كه بخواد شما رو اذيت كنه
هفتم به بعدو بعدا ميگم

ناشناس گفت...

هفتم اينكه ميبينين كه من هم يه انسانه و ممكنه اشتباهات املايي زيادي داشته باشه.
حال ميكنين روحيه انتقادپذيري و خودانتقادكني رو؟

ناشناس گفت...

هشتم اينكه منت نميذارم ولي من هم مياد و وبلاگ شما رو كه اكثرا پستاي بدرد من نخور توشه مطالعه ميكنه

نهم اينكه اگه تونستين غلط هاي املايي كامنت اول من رو بهم بگين به شما نشون ميدم كه روحيه انتقادپذيري يعني چي

خاتونك گفت...

شب یلدا خوش بگذره در کنار خانواده. چه فال خوبی هم اومده برات. فال بوده دیگه آره؟!!

خانم شين گفت...

در جواب دوست عزيز «من» اول اينكه چون ما به beta blogger مهاجرت كرديم يه اشكالاتي بوجود اومده اون كامنت رو آقاي الف گذاشته
دوم اينكه ما روحيه انتقاد پذيري داريم
سوم اينكه چون اشكالات املايي شما زياد بود ذكر همه موارد در اين مقال نمي گنجد ما به ذكر نمونه اي بسنده مي كنيم پسن = پست
چهارم اينكه من خانم شيني كه مادر سينا ست نيستم ايشون يه نفر ديگه هستن تشابه اسمي پيش اومده

ناشناس گفت...

khanome shin eftekhar bedin be davate ma javab dade va adar bazi sherkat konid