یکشنبه، مهر ۰۲، ۱۳۸۵

دو سال گذشت

بايد ديروز اين پست رو ميگذاشتم اما چون درگير پس لرزه هاي آخرين عروسيهاي قبل از ماه رمضان بوديم فرصت نشد. دو سال پيش توي يه روزي مثل ديروز من و آقاي الف با هم بودنمون رو آغاز كرديم روز اول مهر، كه به يمن نام مهر زندگيمون هميشه لبريز از مهر باشه. هميشه نخنديديم خيلي وقتها از دست هم عصباني شديم و يا نصف روز از هم قهر كرديم اما ياد گرفتيم قرار نيست دو نفر عين هم باشند بايد مكمل هم باشند امروز بعد از گذشت دو سال زندگيمون خيلي آرومتره و اين قطعا مرهون صبر و گذشت بيشتره آقاي الف هست چون معمولا من آدم سختگير تريم .عزيز مهربونم به خاطر همه چيز ممنون

۶ نظر:

خاتونك گفت...

Mobarake. be paye ham pir beshin.

آقاي الف گفت...

اول مهر هر سال هميشه براي من عزيز باقي مي مونه. دو ساله گذشته براي من سرشار از تجربه و تلاش و عشق و شور زندگي بوده و مطمئنم كه ادامه پيدا مي كنه. خانم شين براي من زندگي رو به ارمغان آورده. چيزي كه من گمش كرده بودم. از بودن با او صميمانه خوشحالم و احساس خوشبختي مي كنم.عزيزم من هم به خاطر تلاش، فداكاري و دركي كه از من داري ازت ممنونم. از آرامشي كه به من هديه مي كني همواره سرمشتم. قدر تو رو مي دونم. اميدوارم كه روزهاي خوب زندگيمون بيشتر و پررنگتر بشه

ناشناس گفت...

غم هايي را كه درك مي كنيد، حتما در رسيدن به شاديهايي كه با يادآوري دلايل وجود غم ها پديد مي آيند، ياريتان خواهند كرد.

سالگرد ازدواج فرخنده تان را تبريك مي گويم

ناشناس گفت...

سالگرد ازدواجتون رو صمیمانه تبریک میگم و امیدوارم هر روزتون فرخنده تر از دیروز باشه.

ناشناس گفت...

مبارکتون باشه.
همیشه مهر در زندگیتون جاری باشه

ناشناس گفت...

خانم شین و آقای الف
دوستان عزیز
مبارکتون باشه... امیدوارم صدمین سالگرد ادواجتون رو بهتون تبریک بگیم