یکشنبه، شهریور ۰۵، ۱۳۸۵

ازدواج به سبك ايراني

همگي قطعا در جريان عروسي هاي پر دردسر توي ايران هستيد ولي خب من دردسرهاش رو دوست دارم چون همين دردسر ها خاطراتي ميشند كه انشاء الله تو زندگي همه فقط يك بار وجود دارند. بعضي ها اعتقادي به عروسي گرفتن ندارند واصولا فكر ميكنند هزينه كردن براي عروسي كار اشتباهيه و بجاش مثلا ميشه رفت مسافرت ولي من اين نظر رو قبول ندارم چون فكر ميكنم براي مسافرت رفتن تو زندگي هميشه وقت هست ولي براي عروسي گرفتن نه، من با هزينه هاي سرسام آور مخصوصا اگه در حد وسع طرفين نباشه مخالفم ولي عروسي بايد برگزار بشه. يادم نمياد در تمام دوران نوجواني و اوايل جواني تو رويا هام به اينكه عروس شدم و خودم رو تو لباس عروس مجسم كنم فكر كرده باشم ولي اونروزي كه لباس عروسي تنم بود با تمام وجود خوش حال بودم كه امروز روز عروسيه منه نميتونم منظورم رو واضح بگم ولي بطور كلي معتقدم اين آرزوييه كه قطعا همه دارند از من به همه اونهايي كه هنوز عروسي نكردند و در صورت ازدواج هم قصد گرفتن مراسم رو ندارند نصيحت كه حتي شده در حد يه مراسم خيلي جمع و جور كوچك هم كه شده برگزارش كنيد من خيلي ها رو ديدم كه الان پشيمون شدند و توي هر مراسمي كه ميرند حسرت اينو ميخورند كه چرا عروسي نگرفتند بگذريم
بريم سر عروسيه كه تازه ازش گذشته ميدونيد خواهر من بر خلاف من در انتخاب همه چيز خيلي وسواس به خرج ميده و هميشه از اينكه كارها به بهترين نحو ممكنه پيش نره تو استرسه و خب استرسش رو هم منتقل ميكنه و بنابراين مني كه سر عروسي خودم اضطراب نداشتم سر عروسي خواهرم 2،3 شب كابوس ميديدم ولي خدا رو شكر همه چيز به خوبي گذشت جاتون خالي يه شب خواب ديدم يه روز از سر كار اومدم خونه يه دفعه يادم افتاده امروز عروسي خواهرمه و من هنوز هديه هاشون رو نخريدم آقاي الف رو فرستادم كه بره سكه بخره برگشت ازش پرسيدم سكه خريدي گفت نه 856 تومن پولم كم بود به جاش صحيفه سجاديه خريدم حالا ارتباط اينا با هم چيه من كه نفهميدم ولي تو خواب چنان دعواي مفصلي با آقاي الف كردم كه نگو و نپرس

۴ نظر:

خاتونك گفت...

khoda ro shokr ke khab boode fekr kon be jaye sekke be khaharet sahife midadi che hali mishod!!! che daghigh ham yadete ke che ghadr pool kam omade!!
ba aroosi gereftan ham kamelan movafegham. haoon jam o joor va kholase ham bashe behtare (offline e man resid?)

ناشناس گفت...

اشالله كه خوش بخت بشن

آقاي الف گفت...

خدا رو شكر كه خواب بوده وگرنه من الان بايد از جهان آخرت براتون وبلاگ مي نوشتم

ناشناس گفت...

عروسیشون مبارکه امیدوارم همیشه با هم خوب و خوش زندگی کنند