دوشنبه، مرداد ۱۶، ۱۳۸۵

براي پدرانمان

كاش، شما كه مرا تكيه گاه هر افتادني بداني كسي هست كه شما را به همان حالي كه هستي و هميشه بوده اي دوست دارد. كسي كه شما را اكنون كه پيرتري عزيرتر مي دارد و هنوز شما را مايه دلگرمي خود مي داند. هنوز شما را پشت و پناه خود مي شمارد. هنوز فكر مي كند كه اگر گرفتار شد، اگر درمانده شد، اگر تنها و خسته بود غمي ندارد چون شما هستيد و كمكش مي كنيد، پناهش مي دهيد. حيات من سرشار از حضور شماست كه همراه مادرم به من نيك زيستن آموخته ايد. تقصير شما نيست اگر من آنگونه كه بايد نيستم، گناه شما نيست اگر من آنچه كه بايد نشدم. هر گناه و تقصيري بود از من بود از آن رو كه شما در عشق و مهر خود به من كامل بودي؛ اميد كه ما نيز با شما چنين باشيم

۳ نظر:

خاتونك گفت...

زیبا نوشتید. کاش همه فرزندان قدرشناس پدر باشند

ناشناس گفت...

خیلی زیبا نوشتید. روز پدر بر همه پدرهای خوب دنیا مبارک.

ناشناس گفت...

کاش، میتوانستم هر روز چنین جملاتی را بخوانم از آن بالاتر کاش میتوانستم هر روز چنین جملاتی را زندگی کنم. اما افسوس که عادت کرده ام برای هر چیزی سمبلی و الگویی داشته باشم مثل همین روز پدر. کاش ای کاش هر روز، روز پدر بود چرا که حتی در چنین حالتی نیز نمیتوانستم ذره ای از محبتهای او را جبران کنم.