شنبه، تیر ۲۴، ۱۳۸۵

من از اين روزها ميترسم

بعد از 2 روز استراحت كامل توي يه جاي آروم و خوش آب و هوا باز امروز با ديدن تيترهاي خبري يه لرز خفيف همه بدنم رو گرفت باز همه وحشي شدند و افتادند به جون هم هر روز بد تر از ديروز يه جنگ تمام عيار تو لبنان و فلسطين كه بعيد نيست با اين تهديدهاي احمدي نژاد ايران هم درگيرش بشه دلم براي آدمهاي بي دفاع مي سوزه براي اونهايي كه روزي هزار بار از ترس اينكه خونه رو سرشون خراب نشه ميميرند و زنده ميشن ياد سال 66 خودمون ميافتم من بچه بودم و راضي و خوشحال از اينكه همه فاميل دور هم جمعند و به ما خوش ميگذره ولي چي گذشت بر مردم اون سالها يادمه يك شب اعلام كردند قراره فردا تهران رو شيميايي بزنند و مردم كه چطور از تهران فرار مي كردند چقدر اونشب تو ترافيك مونديم دمدماي صبح رسيديم دماوند. نه! يادآوريشم الان داره اذيتم مي كنه خدايا رحم كن خيلي وقتها احساس ميكنم حس طغيانگري نسل جديدمون همين بچه هاي 17،18 ساله، ماله همون روزهاست چون اكثرشون وسط موشكباران بدنيا اومدند اميدوارم يه دفعه ديگه يه جنگ مسخره ديگه گريبان ما رو نگيره

۲ نظر:

آقاي الف گفت...

اعراب در هيچ دوره اي براي ما ايراني ها همسايه و دوست خوبي نبوده اند. قومي كه خشونت و تجاوز رو افتخار خودش بدونه اصلاً قابل اعتماد و ترحم نيست. گرچه به هيچ وجه معتقد به خشونت و كشتار بي گناهان نيستم اما اصلاً نمي تونم از كشته شدن اعراب، به هر دليل و شكلي اظهار تاسف كنم و معتقدم اعراب در قبال جناياتي كه در تاريخ به نامشون ثبت نشده هنوز به اندازه كافي مجازات نشده اند. من سال هاي جنگ رو تبريز بودم. بمباران ها، موشك باران ها و دوران وحشتي كه كودكي من رو و امثال من رو تباه كرده هنوز فراموش نكردم. ديده ها و شنيده هاي اون روزها تا ابد بخشي از وجود نسل ماست. به قول يك دوست كه مي گفت براي جايگزيني جوانهايي كه در طول جنگ ايران با عراق كشته شده اند خصوصاً اونهايي كه سال هاي اول رفتند و سينه سپر كردند قرن ها وقت لازمه. براي خودم متاسفم كه اينو مي گم اما از كشته شدن هيچ عربي متاثر نيستم. در مورد شروع يك جنگ ديگه هم خيال همه رو راحت كنم. جنگ با ايران به دلايل مختلف در مقطع كنوني به نفع هيچ كس نيست. اگر فرصتي شد به طور مفصل در اين مورد صحبت مي كنيم

خاتونك گفت...

این رییس جمهور بی لیاقت ما رو دچار یه جنگ دیگه نکنه خیلی خوب عمل کرده. چه کنیم شیوا جون از ماست که بر ماست. یادته تو تیم 6 نفری ما 2 نفر بهش رای دادن؟ خدا خودش رحم کنه به این ملت بدبخت و رنج کشیده