شنبه، خرداد ۰۶، ۱۳۸۵

پيدن كوئيه

چند روز پيش وقتي براي اولين بار توي يكي از سايتهاي خبري از قول نماينده مردم جيرفت خوندم كه يك جايي كشف شده كه مردم برهنه توي غار زندگي مي كنند تا دو روز تو اين فكر بودم كه آخه كرمان كه جنگل يا كوههاي بلند آنچناني نداره كه آدم ها بعد از اين همه سال نتونند ازش بياند بيرون يا كسي نتونه از اونها خبري داشته باشه تازه فكراي ديگه هم كردم و اون اينكه شايد اين آدمها عقل درست و حسابي ندارند كه هيچ وقت پاشون رو از محل زندگيشون بيرون نگذاشتند امروز كه گزارش روزنامه همشهري رو خوندم
ديدم ظاهرا آقايون مسئولين همه خبر داشتند و حتي يه آدم خير براشون آرد مي برده ولي احتمالا كسي براش مهم نبوده اينا با چه وضع اسفباري دارن زندگي مي كنند و البته اين آدمها اتفاقا خيلي هم عاقل بودند كه مي دونستند خارج از دنياي كوچكشون دنياي بي در و پيكر ديگه اي هم هست ولي با تمام مشكلاتي كه داشتند باز هم زندگي ساده خودشون رو ترجيح دادند
پي نوشت 1: لينك روزنامه همشهري قسمت حوادث روزنامه رو ببينيد
پي نوشت2 :پيدن كوئيه اسم روستاي غار نشين هاست
خانم شين

۳ نظر:

ناشناس گفت...

مي خوام يه اعترافي بكنم گرچه اين اعتراف واسه خانم شين تكراريه. من وقتي از زندگي ماشيني اطرافم خيلي خيلي خسته مي شم آرزو مي كنم كاش مي شد بريم يك جايي زندگي كنيم كه جز خودمون و طبيعت زيباي پيرامونمون هيچ چيز ديگه اي نباشه. نمي خوام فكر كنيد آدم ترسو يا منزويي هستم اما قلباً دوست دارم كه حداقل يك مدتي رو دور از هر هياهو و فشاري در كنار كساني كه دوستشون دارم فقط زندگي طبيعي داشته باشم. به نظرم بايد تجربه جالبي باشه
در رابطه با اين رفقاي غارنشين هم ضمن تاييد نظر خانم شين، بايد بگم پرهيز اين آدم ها از زندگي روزمره و شهري ما در نوع خودش جالبه. حالا حواشي داستان بماند

خاتونك گفت...

من فکر می کنم صداشو در نمی اوردن چون ممکن بود اسلام به خطر بیفته. اول براشون لباس بردن بعد اعلام کردن که همچین جایی کشف شده!!!

ناشناس گفت...

من وقتی این خبر و خوندم سوالاتی به ذهنم رسید که واسه هر کدوم هم به نحوی جوابهایی پیدا کردم :D
حالا به نظر شما اونام زندگی میکنن مام پس کلا اونا خوشبختن یا ما ؟