شنبه، فروردین ۱۸، ۱۳۸۶

سلامي چو بوي خوش آشنايي

سلام بالاخره تعطيلات تموم شد البته حيف شد چون به من كه خيلي خوش گذشت چند روز اول رو رفتيم تبريز ديدن خانواده آقاي الف آخرش هم رفتيم بندر عباس و قشم كه عالي بود و جاي همه دوستان خالي مخصوصا كه دسته جمعي رفتيم و جمعمون با هم جور بود اميدوارم امسال تا آخرش هي بريم مسافرت
راستي بگم پست قبلي رو آقاي الف نوشته منتها اشتباهي با اطلاعات كاربري من وارد شده و پست به نام من ثبت شده آخه آقاي ميم شركت ما رو چه به اي دي اس ال دلت خوشه اينطور كه دارند پيش ميرند بعيد نيست فردا پس فردا كلا اينترنتمون قطع شه
امروز اومدم كه يه سلامي عرض كنم انشاالله تو پستهاي بعدي سفرنامه فراموش نميشه گرچه بيشترش تو پاساژ ها گذشت

۳ نظر:

آقاي الف گفت...

اینکه پست قبلی مال من بوده اما به اسم خانم شین ثبت شده، نتیجه یه توطئه است و من کاملاً بی تقصیرم. با اینهمه ببخشید. سفرهای عید هم عالی بودن. جای همه خالی. داستانهای مفصلی هم داره که احتمالاً خانم شین در سفرنامش بهشون اشاره می کنه. سفرهای بعدی هم در پیشه (البته قطعاً ایتالیا جزوشون نیست). راستش امسال بیشتر می خواهیم ایرانگردی کنیم. تا بعد

ناشناس گفت...

سلام. خانم شین عزیز امیدوارم که ای-دی-اس-ال شرکت شما هم به زودی زود راه بیفته. میبینم که آقای الف دبه در آورده و سفر ایتالیا رو کنسل کرده. اگرچه توجیهش منطقیه ولی بالاخره دبه کرده.
خوش باشید.

خاتونك گفت...

خوشحالم که خوش گذشته بهتون. ایندفعه ما رو هم ببر!!