پنجشنبه، اسفند ۱۷، ۱۳۸۵

Departed

اين departed ديدن من هم داستاني شد پريشب يك ساعت اولش رو ديدم بعد گرفتم تخت خوابيدم ديروز هم بقيه اش رو از يه صحنه به بعد احساس كردم فيلم رو قبلا ديدم هرچي فكر ميكردم نمي دونستم كجا تا اينكه يادم افتاد. چند وقت پيش تلويزيون يه فيلم از جت لي نشون داد كه متاسفانه اسمش يادم نيست اين فيلم كپي برابر اصل همون فيلم بود همون لوكيشن ها همون شخصيتها، فقط بازي دي كاپريو و جك نيكلسون فوق العاده بود من كه نفهميدم چرا با وجود كپي برداري شديد فيلمنامه اين فيلم اسكار گرفت فكر ميكردم ايرانيها متخصص امور كپي برداريند كه البته آقاي اسكورسيزي روي ايرانيها رو سفيد كرد.

پي نوشت :گفتم كه جبران ميكنم حالا فكر كردين كامنت نذارين من روم كم ميشه ذهي خيال باطل من الان رو مود نوشتنم

۲ نظر:

Diogo Lyra گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
خاتونك گفت...

من که هیچکدوم رو ندیدم. در ضمن خبر رسانی شما هم ضعیفه ها! گذاشتی روز آخر می گی تو پارک قیطریه خبرایی بوده! من هم که آخر شب وبلاگت رو باز کردم. حیف شد