سه‌شنبه، تیر ۱۳، ۱۳۸۵

لال از دنيا نري دختر

آدم 2 روز كه اينجا نمي نويسه همش دچار عذاب وجدانه چون به هر حال دوستان عزيز روزي صد دفعه ميان اينجا سر مي زنند و خب ما از اقصا نقاط دنيا هم طرفدار داريم و كلي غصه مي خورند و هي مجبور مي شند پست هاي قبلي رو مرور كنند باور نداريد آمار بازديدها رو ببينيد !!!!!!!
اين چند روزه اولش كه وضع اينترنت خراب بود بعد هم كه يه پروژه جديد تعريف شد و حسابي رفتم سر كار بنابراين فرصت نشد كه چيزي بنويسم من و اين آقاي الف هم اينقدر با هم تله پاتي داريم كه يا هيچي نمي نوسيم يا تو يه روز هر دومون مي نويسيم اينجوريه ديگه
عجب بارونايي مياد اين چند روزه هوا هم كه خيلي بهتر شده خدا به خير كنه اميدوارم اين عجيب و غريب شدن هوا عواقب بعدي نداشته باشه ديدين برزيل حذف شد خدا رو شكر ما طرفدار چك شديم كه اونطوري حذف شد اينم از برزيل كه ما از روز ازل بهش ارادت داشتيم مي خوام طرفدار آلمان شم كه انشاءالله حذف بشه گرچه مي دونم احتمالا يه پايه فيناله يه چيزه جالب اينه كه من و آقاي الف در مورد فوتبال هيچ تفاهمي با هم نداريم جز پرسپوليس والا خارج ايران كه خدا رو شكر دقيقا طرفدار تيم هاي رقيب هستيم و بساط كركري هميشه به راهه
چقدر چرت و پرت گفتم فقط اومدم يه چيزي بگم يه وقت نگيد اين دختره لاله
پي نوشت :سولماز عزيز دوست ناديده ام من سعي كردم يه ذره فونت ها رو بزرگتر كنم اميدوارم بهتر شده باشه از بس عادت كردم دست خط ريز خودمو بخونم فكر بقيه رو نكردم ببخشيد

۵ نظر:

خاتونك گفت...

منهم طرفدار هر تیمی بودم تا حالا حذف شده. یه ایتالیا مونده ببینیم چه میکنه.

ناشناس گفت...

آقای الف تقریبا همه اخلاقاش ایده ال و خوبه. غیر از اینکه طرفدار پرسپولیسه. در ضمن فکر نمیکردم شما هم طرفدار پرسپولیس باشید. وبا تمام وجودم آرزو میکنم ایتالیا این آلمان لعنتی رو حذف کنه.

خاتونك گفت...

چرا کامنت دونی پست جدیدت تعطیله؟ رییس اومدی و نسازی ها؟ آخه پرتغال هم شد تیم؟ انشاالله تعالی که زیر سایه رحمات ولی عصر (عج) فرانسه به فینال میرسد تا این بازی آخر دیدنی تر شود

ناشناس گفت...

بازی پرتغال ایتالیا خیلی جذاب و دیدنی تر از آب در میاد. امیدوارم پرتغال ببره و این فرانسه رو له کنه.

ناشناس گفت...

من از پرسپوليس خيلي خوشم مياد. تيم ملي آلمان رو بعد از تيم ملي كشورمون خيلي دوست دارم. حقيقتاً ديشب هم دلم بد جوري سوخت. راستش آلمان تيم خيلي خوبيه. امشب هم دوست دارم فرانسه ببره. پرتغال خيلي كثيف فوتبال بازي مي كنه. از بذل لطف دوست ناشناسمون هم تشكر مي كنم. راستش چند روزه گذشته خيلي سرم شلوغ بوده و به همين جهت كمي كم كاري كردم و سر به اينجا نزدم. خوشبختانه خانم شين مثل هميشه جور ما رو هم كشيد. براي همه آرزوي خوشبختي و پيروزي دارم. تا بعد