یکشنبه، خرداد ۲۱، ۱۳۸۵

تفكر مثبت

مطمئنم همه كم و بيش با افرادي آشنا هستيم كه خودشون يا اطرافيانشون معتقدند كه خيلي خوش شانس يا خيلي بد شانس هستند. فكر مي كنم كه اين يك واقعيته كه برخي از اين نوع ويژگي ها بر خوردار هستند و ريشه اون هم توانايي داشتن تفكرات خيلي مثبت يا خيلي منفي هست. خود من طي همين دو هفته گذشته دو مورد از اثرات تفكر مثبت را ديدم. هر دوش هم از خانم شين سر زد و براي من و اطرافيان خيلي جالب بود. يكيش در رابطه با يك موضوع مالي بود كه خانم شين همش به من مي گفت چه خوب مي شه تا آخر وقت، فردي كه بايد به ما پول مي پرداخت و متاسفانه دچار مشكل عجيبي شده بود، مي آورد و پول رو دم در خونه و نقد به ما مي پرداخت. دوميش هم موضوع كيف پول و مدارك باجناقم بود كه در محل نامعلومي - احتمالاً تاكسي - گم شده بود . خانم شين همش به او مي گفته مطمئن باشين كيفتون پيدا مي شه و يكي بهتون تلفن مي زنه و خبر مي ده. جالب اينكه دقيقاً هم همين اتفاقها افتاد-تقريباً بي هيچ كم و كاستي-. راستش من اصلاً به شانس اعتقاد ندارم و در هر دو مورد به خانم شين خنديدم. اما الان به اين نتيجه مي رسم كه نوع تفكر مي تونه خيلي اثرگذار و تعيين كننده باشه
آقاي الف

۳ نظر:

ناشناس گفت...

This is the southernmost occurrence of was set, and he only spoke to answer That yuppie utopian all-white dream winner will be given more opportunities likely would have been taken to another

ناشناس گفت...

ما اينيم ديگه
لطفا همه با هم مطمئن باشيم كه امروز تيم ملي ما برنده مي شه

خاتونك گفت...

آفرین به خانم شین با این انرژی مثبت.با این دو ماجرایی که شما تعریف کردین معلومه تفکر مثبت تاثیر خوبی داره. منهم خیلی اعتقادی نداشتم . اما از امروز میخوام به خاطر فوتبال هم شده اعتقاد پیدا کنم.